دلتنگم...

text

....

نویسنده :مهلا
تاریخ: چهار شنبه 2 دی 1394 ساعت: 12:13
✔یہ جملہ دیدم یہ جایے خیلے خوشم اومد. نوشتہ بود نجابت اون نیس کہ تو اوج رابطہ پاک بمونے، هر وقت تو اوج اختلاف خیانت نکردے نجیبے... ‌‍ ‌‌‌‌‌‌
 
 
 
دلتنگم
دلتنگ روزهای با تو بودن
من صدایت کنم "عشقم"
و تو بگویی "جانم"
و من سیر نشوم از این جانم گفتن هایت
و باز صدایت کنم
و باز صدایت کنم....
روزهای خوب چه زود تمام می شوند
دسـتـانـم شـایـد
اما دلم نمی رود به نوشتن!
این کلمات به هم دوخته شده کجا...
احساسات من کجا . . .
ایـن بـار . . .
نـخـوانـده مـرا بـفـهـم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
مَن زِندِگی نِمیکُنَمـ فَقَط میرَم تا بهِـ آخَر بِرِسَم ***************************** دُخْتَرَکْـ گِریْهِـ کُنْـ آیَنْدَتُـ خَرآبْـ کَردَنـْ:)
تازه ترین مطالب
نویسنده
دوستان
v
ابزارک های وبلاگ
 RSS