تهی...

text

....

نویسنده :مهلا
تاریخ: دو شنبه 6 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:16
عکس و تصویر ســــلام:) من کاملا تهی هستم. می‌دانید کاملا تهی بودن یعنی چه؟ تهی بودن مثل خانه‌ایست ...
 

من کاملا تهی هستم. می‌دانید کاملا تهی بودن یعنی چه؟ تهی بودن مثل خانه‌ایست که کسی در آن زندگی نکند. خانه‌ای بدون قفل بدون اینکه کسی در آن زندگی کند. هر کسی می‌تواند وارد شود هر وقت که بخواهد. این چیزیست که بیشتر از همه مرا می‌ترساند...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
مَن زِندِگی نِمیکُنَمـ فَقَط میرَم تا بهِـ آخَر بِرِسَم ***************************** دُخْتَرَکْـ گِریْهِـ کُنْـ آیَنْدَتُـ خَرآبْـ کَردَنـْ:)
تازه ترین مطالب
نویسنده
دوستان
v
ابزارک های وبلاگ
 RSS